
سطلهای زباله تعبیه شده در کوچه های برزلیق که جای تشکر داره از دهیار محترم اما متاسفانه این سطلهای زباله هم کوچک هست و هم بدون درپوش که زباله ها سر ریز میشوند یا توسط سگها و یا گربه ها بعلت نداشتن در پوش بیرون ریخته میشود و اکثر اهالی از این وضعیت ناراضی هستند اما اقای صادقی قولشو دادند که این سطل ها تعویض و صندوقهایی با درپوش کشوئی جایگزین شود که این عالی میشه
ینی برزلیق...ما را در سایت ینی برزلیق دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 13